Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop.

Det var visst ett tag sen jag skrev. Över en månad sen för att vara exakt.
Jag kan väl skylla på att det har varit en seg månad. Inget speciellt har hänt som faktiskt är värt att dela med sig av. Föresten! Jag har fått förlängt schema på jobbet till i Januari. Jag köpte även en ny bil för nån vecka sen. Vuxenpoängen tickade på bra när jag var in på banken och skrev på pappret från ett lån. Det blev en volvo s40 turbo. Jag är jätte nöjd. Jag ska bara se till att inte krocka den som sist när jag hade en ny bil.
 
Annars då? Jag har återupptagit träningen efter sommaruppehållet. 3-5 gånger i veckan hänger jag på korpen. Jag tänkte fixa till skadan som man har dragit på sig under sommaren efter mat, sprit och ingen träning så långt ögat nå. Jag kan inte annat än skylla på mig själv. Men ärligt, vem fan vill tänka på vad man äter under sommaren. Inte jag iallafall så på nått sätt så är det väl värt de.
 
Annars är allt som vanligt.


1 har kommenterat

Anonym

Nu jävlar kör vi bort allt fläsk!!! :)

2012-10-09 21:53:34 / http://Eliinavestin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan