you make it real

Sådär, nu är man hemma från Norsjö. Egentligen hade jag tänkt fara hem redan igår kväll men de blev så sent så jag skedade med Rebecca i soffan inatt. Kan väl säga att ingen av oss har sovit så jätte mycket inatt. Det var så sjukt varmt och ändå hade jag bara ett lakan. Idag har vi legat och solat nästan hela dagen. Vi gick ut halv 10 och låg ja, till tre tiden tror jag. De var riktigt trevligt att fara dit och hälsa på jag behövde en paus från Piteå. Jag har verkligen kommit i en svacka då jag bara vill flytta härifrån. Det spelar ingen roll vart bara de inte hör till Piteå kommun.

När jag kom hem så gick jag upp till Josefina och surrade. Vi tog tjuren runt hornen och gav oss ut på en långprommis. Det blev Öjebyn och tillbaka. Jag kommer nog att vara rätt mör i benen imorgon men de stoppar inte oss från att ta en promenad imorgon kväll också!:)

Nyss har jag duschat och lagt mig i sängen, imorgon är de jobb 7-16:45 som väntar och sen tillbaka till Norsjö på lördag för dop!:)









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan