When nothing goes right, go left

Jag har snart avklarat två av fyra fruktade A-turer. För er som inte vet vad A-tur innebär så är de 07.00-16.45. Jag är en extremt morgontrött människa och de är en plåga att behöva stiga upp 05.45 fyra dagar på rad. Lyckliga jag har fått byta bort hela TIO A-turer under sommaren mot tio C-turer (11.00-21.30)

Jag har börjat på mitt sommarschema nu. Helt underbart att veta hur jag jobbar. Flexklockan är igång och jag har fått mina första 7 betalda semester dagar som jag får ta ut när jag vill. Jag har även fått gå från timlön till måndagslön, lönen har höjts och på fyra månader jobbar jag tre helger. Det kan nog inte bli så mycket bättre, Jag är nöjd!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan