even the strongest fall

Ibland undrar jag om vissa människor bara är menade för att vara själva, inte passa ihop med någon och inte klicka på alla plan med en annan människa. Ibland kan jag stanna upp och se på mig själv och tänka att "-ja men kanske är det mig det är fel på, kanske är jag så jävla störd i huvudet att jag inte kan ha ett förhållande med någon". Man kanske måste acceptera att man lever livet bäst i enbart sitt egna sällskap? är man så jävla fucked up från allt att man bara inte kan det där över huvud taget? Jag brukar ta kloka beslut i de flesta fall i mitt liv sen kommer kärleken och knackar på och jag bara står där med en hjärna som inte är tom utan fylld med kött och blod och senor och sen de där tankarna som man inte vet vad fan de är. Sen tittar jag på mig själv och blir rädd för att jag totalt har tappat greppet om mig själv, mitt liv, mitt hjärta, min hjärna och jag bara inte vet någonting längre, Eller om det jag tror att jag vet är det sanna.
Men vad gör man när ens magkänsla inte säger en sak utan 10959834?



1 har kommenterat

Jocke

Intalar du dig själv att det är dig det är fel på så är du ute på riktigt hal is kvinna!

Det finns absolut inget negativt med dig!

Du är en oerhört snäll, givmild, omtänksam och varm människa! Och väldigt vacker!

Låt inget annat intala dig annorlunda!



Alla måste vi finna oss själva, innan vi kan finna varandra.

2012-01-23 03:52:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan