If your sky is falling, just take my hand and hold it You don't have to be alone

Jag vaknade idag 9:18 av mig själv pigg som en lärka, jävulst skönt att inte sova bort hela dagen. Jag tänkte vara duktig och sätta in en tvättmaskin men då var tvättstugan bokad så jag tar de imorgon före jag börjar jobba.

Eftersom att jag inte har haft så mycket att göra nu på morgonen så råkade jag gå in på lyko där de var rea. Jag+rea= inte bra. Nu kommer de snart ett paket till mig med massa hårprodukter. Sen kom jag på att jag måste klippa mitt hår så jag ringde hårstudion och fick en tid idag redan kvart över två. Nu ska mina slita toppar bort:)

Ikväll ska jag med Nathalie på korpen och köra bodybalance. De kommer bli jävligt intressant med tanke på att jag är sjukt klumpig. Ibland snubblar jag på mina egna fötter och passet ikväll är baserat på bland annat smidighet.. Det återstår att se hur de kommer att gå.

Nåja, lite frukost och sen startar jag dagen på riktigt!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan