Suddenly I see this is what I want to be Suddenly I see why the hell it means so much to me

Nu är första gången jag är hemma sen 11 imorse. Det är och andra sidan inte så ovanligt. Egentligen skulle jag ha sagt upp lägenheten för jag är ju ändå nästan aldrig i den, då sparar jag iallafall 4149 kr i månaden. Nä, jag tycker om min lägenhet så jag suger på den karamellen en stund!

Jag for förbi mamma en stund vilket var ett smart drag av mig! Senast jag var där var förra måndagen och då kom fredde på att jag skulle mäta mig ifall att vågen inte visar nått så kan man se om man har tappar nått ändå, vilket jag gjorde. Närf jag kom dit så tog jag fram måttbanden och började mäta. Jag har på sex dagar tappat 1 cm runt magen, 1 cm runt rumpan och 1 cm runt låren.  Jag är fan så jävla nöjd med de så jag bara ler. Tror ni att jag är nå taggad på att träna? jag skulle vilja flytta in i gymmet! Dock tror jag att de hade varit nån mer cm ifall jag var bättre på att äta. Jag äter fortfarande för lite. Nåja, nu snart börjar en ny vecka och jag har aldrig varit så taggad!


nu ska jag gå upp till Jossan och göra vad? jo, lira COD!;)





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan