If happy ever after did exist I would still be holding you like this All those fairytales are full of shit One more fuckin love song I'll be sick

Åh vad jag är glad över att jag faktiskt var nykter igår. Det var nära att jag skulle he mig in i dimman men efter många om och men så blev jag nykter iallafall och idag lider jag inte alls över mitt beslut. Pengarna finns kvar på kontot och ingen ångest. En söndag utan ångest är sällsynt men ack så skönt! 
 
Idag sov jag till 12! lite för länge men tyligen så behövdes de. Jag har gått omkring i mjukiskläder hela dagen och jag har inga planer på att ta på mig nått annat, förutom träningskläder för jag ska ut på en promenad med Anna och rensa hjärnan.
För mig är söndagar nästan lite heliga, då kan jag gå runt utan smink, tjorvigt hår och urtvättade kläder utan att må dåligt. Ni kanske tycker att jag är ytlig. Men jag har avskyr att var "sluskig" (förutom söndagar då!)
 
Det här duger inte, promenad, hoppa i duschen och sen ligga framför tv:n
 
 
 
 
 


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan