We must stand together. Theres no giving in

Jag sitter på jobbet och jag precis avverkat lite mer än halva natten, 4½ timma kvar innan hemgång. Jag sitter och beställer kläder hej vilt, fast jag egentligen inte har råd! Men jag kan gärna leva spartanskt eftersom att kläder gör mig glad, riktigt glad! och eftersom att jag städigt har ett återkommade problem "-En garderob full med kläder, men aldrig något att ha på mig, så känns de som en bra sak att fördriva tiden med.

Jag skulle vilja köpa lite nytt hemma också. En ny soffa hade varit som toppen på moset, men där har jag blivit stoppad. En ny säng hade ju inte heller varit fel, och för att inte tala om ett nytt matbord?! Varför inte en hel renovering av nya saker? Gosh, tänk om man skulle ha gift sig rik!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan