You got that something That keeps me so off balance You're a challenge Let's explore your talent

Nu håller jag att bli galen på riktigt. Hostan är mycket värre idag än vad den var igår. Snart hostar jag upp mina lungor så snart ligger dom väl här på golvet framför mig.
Dock ska jag trotsa min feta förkylning, he mig in i duschen, fixa till mig så att jag inte längre liknar ett vandrande lik och he mig ut. Jag och sitta inne går inte riktigt ihop.

Jag skulle så gärna träna. Suget efter ett riktigt tungt spinningpass är stort. Jag måste bli frisk snart så att jag får fara och spinna. Jag har mycket tankar nu som jag måste spinna bort som jag har gått runt och grubblat på. Gaaaaaah!!







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan