We ignore those who adores us, we adore those who ignores us, we love those who hurts us and we hurt those who loves us.. Isn't it strange?

Okej, ikväll har jag varit sjukt nära ett mentaltsammanbrott. Det har varit en tung kväll på jobbet, riktigt tung och nu är min skalle tom. Jag kan inte tänka nå mera.
Inatt ska jag verkligen ladda batterierna och vila skallen. Förhoppningsvis är det en bättre dag på jobbet imorgon. Annars ja.. då får vi se vad som händer. Jag ska då varva ner ett tag nu före jag går och lägger mig.

Imorgon på kvällen så blir de att ta någon grogg. Men bara några eftersom att jag jobbar söndag och då vill jag vara pigg. Jag börjar ju inte förens 11.30 söndag så det kommer då inte att vara ett bekymmer:)


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan