If I were a boy I swear I'd be a better man, I'd listen to her Cause I know how it hurts When you lose the one you wanted Cause he's taken you for granted And everything you had got destroyed.

Dagens träningspass är avklarat och gud vad härligt de var. Jag ska alltid ställa klockan tidigt så man hinner träna på morgonen. De är tusen gånger skönare än att träna på kvällen då man är trött.

Jag ska strax hoppa i duschen, vika ihop tvätten som jag inte hann igår och äta någon. Sen bär de av till jobbet. Ikväll är jag på Mogården från 15.30-20.30. Sen verkar de som att jag är ledig i helgen så ikväll tar jag helg om inget annat dyker upp. Jag hade egentligen mer än gärna jobbat i helgen för alla andra jobbar. Sjukt tråkigt att vara ledig själv.


have a nice day!:)

1 har kommenterat

Olivia

Fin blogg, och bra låt!

2011-02-11 12:17:00 / http://sammels.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan