I wanna love somebody, love sombody like you.

Nu blev de lite galet, men jag älskar att vara lite galen. I helgen lämnar jag Piteå och tar en impulsresa till Norsjö för att hälsa på Jessica och Niklas. Jag har packat allt som ska packas. Nu väntar jag bara på att spinningen ska börja så att jag får de bortgjort och sen sätta mig i bilen mot byn som gud glömde.
Dock känns de grymt tungt att köra bil i 2,5 timma. Jag som hatar att köra bil och sen köra själv. Förhoppningsvis så kör jag inte vilse iallafall. Bilen är då tankad utifall att;) Man kan aldrig vara på den säkra sidan då de gäller mig, allt kan hända.

Önska mig lycka till och förhoppningsvis så kommer jag fram utan större förödelser!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan