Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Seriöst, nu är jag less på att flytta. Nu har vi hållt på i 3 dagar och imorgon är sista dagen! Vi har varit så sjukt effektiva idag och hunnit flytta allt förutom datorn, tvn och sängen till andra lägenheten. Jag ska aldrig flytta ifrån min 2a.. Där ska jag bo för resten av mitt liv för flytta är fan de värsta som finns. Kanske inte riktigt hela livet får vi hoppas men länge ska jag då bo.
Jag är sjukt glad för alla som har ställt upp och hjälpt till. Utan er hade jag väl inte ens fått ut köksbordet! tusen tusen tack!:)


Jag ska börja orientera mig mot min säng snart för imorgon är de upp tidigt och göra ett sista ryck!:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan