Anything that's worth having, Is sure enough worth fighting for



Home sweet home. Då var 5 timmars jobbande och 22 minuters solande avklarade. Nu har jag solat två gånger den här veckan kan kan konstera att jag inte längre ser ut som en alvedon utan lite mera levande. Det känns bra!

Snart blir de sängen eftersom att jag börjar jobba kl 7 imorgon. Dock har jag bara en kort dag så jag hinner med min spinning också klockan 17. Jag har faktiskt lite ångest över träningen för jag kan bara fara på två pass den här veckan. Jobbet och spinningen krockar totalt. Men men.. what to do? jag måste ju ha pengar och jag skulle aldrig skippa jobb för att träna. Jag får träna dubbelt så hårt nästa vecka istället;)










0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan