Nu har jag bestämt mig!

Sen jag var liten så har jag velat bli polis och nu dom senaste åren så har det pendlat mella polis och kriminalvårdare. Idag var jag hos mamma och fredde och vi började diskutera det och nu har jag bestämt mig helt och hållet för att söka till polis. Jag menar, varför inte? vad har jag att förlora på det?
Jag tänker inte sitta hemma då jag är 40 år med 3 ungar och ångra mig för att jag inte sökte. Så nästa år alltså 2011 så ska jag göra högskoleprovet och söka in mest troligt i stockholm eller växjö som polis.

Jag är exalterad!




3 har kommenterat

sofia

Ska också göra högskoleprovet 2011, blir det till våren eller? :-) Hoppas du kommer in till polishögskolan! Skulle ju vara roligt om du fick börja med något som du verkligen har längtat efter sen barnsben :)

2010-09-16 00:01:05 / http://sofiaberg.webblogg.se/
Mamma

Thats my girl !!!! Härligt pernilla

2010-09-16 07:55:53
Pernilla

Sofia: Jo, det blir att jag gör det till våren och sen söker jag in till skolan i augusti 2011:)

2010-09-16 10:37:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan