Träningsvärk

Gosh vilken träningsvärk jag har. Jag tränade igår efter jobbet och idag kan jag knappt gå. Det stramar i rumpan och ända ner till knäna, skönt! och för att inte tala om mina triceps och biceps. Ojojoj, jag tänkte iallafall köra lite spinning idag och träna ben och rumpa ännu mera så imorgon lär jag väl inte ta mig upp ur sängen. Jag kan åter komma om det mer imorgon med en lägesrapport!;)

Jag skulle även behöva handla, min kyl är TOM. Det ekar om man öppnar den.  Jag kan tyckta att det är dags att handla då man har en lök, 2 apelsiner och en burk lingonsylt. Men jag har inte orkat fara till affären men idag så måste jag. Sen skulle jag behöva städa. Ni vet damsuga, skura, damtorka, diska ja, all sån skit som man önskar skulle vara gjord då kan vaknade eller kom hem från jobbet men som fullt fan ändå står kvar då man kommer hem.
Jag undrar vart min karaktär har tagit vägen? jag skulle gärna vilja ha tillbaka den..






























Jag fattar inte varför jag inte bara kan sluta att tänka på dig
Jag vill inte hoppas länge!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan