Såhär ligger det till!

Jag vet att jag är deppig nu.. Men just nu är jag i en grymt jobbig tid som är svår att klara av. Förr eller senare så kommer det bli bättre. Jag har rest mig förr så varför skulle jag inte vara stark nog att göra det nu?

Varför är jag deppig?
Jo, just för det som säkert många har räknat ut och det är ju så att det är slut mellan mig och "J"
Jag är deppig för att jag lät mig själv att bli sårbar och vart står jag nu? jo, upp över öronen förälskad med ett krossat hjärta.
Ta inte det här fel, missförstå mig inte MEN just nu idag så önskar jag att jag aldrig hade farit ner till han. Inte för att han har gjort något nej nej nej, tro mig! Han är en av dom finaste, kärleksfullaste, omtänksamaste, roligaste varelsen på denna jord och har ett hjärta av guld och jag kommer aldrig någonsin att ångra den lilla tid som jag fick för det var absolut en av dem bästa tiderna i mitt liv. Jag har aldrig varit så lycklig, jag hade dragit högsta vinsten och tjejen som kommer att vinna hans hjärta är lyckligt lottad.

Men före allt det här, innan det här drog igång så hade jag min mur. Jag var inte sårbar, jag körde mitt race och jag var absolut inte beroende av någon annan människa, jag hade kontrollen över mitt eget liv.
Men nu gav jag mig in i något som jag egentligen inte kunde styra över, kontrollen som jag hade över mig själv försvann i samma sekund om det sa "klick". Jag blev sårbar igen. Det som jag inte hade tänkt låta mig själv bli en lång tid framöver. Jag hade överhuvudtaget inga som helst planer på att bli kär.
Nu ska jag bara bygga upp min mur igen och återta kontrollen och sen är jag fit for fight, ge mig bara lite tid. Låt mig vara ledsen, låt mig gråta!

Om jag fick vrida tillbaka tiden så hade jag gjort så att vi hade träffats under helt andra omständigheter, i en annan tid och i en senare period i livet!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan