ledig? oicke

Jag sa ju för någon dag sen att jag var ledig i 5 dagar eller hur? Oicke det.. Dm ringde idag och ville att jag skulle jobba ikväll. Så det blir en kort kväll 16-21 i hemtjänsten. Nu fick jag äntligen ihop mina 80 timmar den här månaden. Det känns helt underbart. Men misstolka mig inte.. Jag avskyr att vara springvikarie. Man kan aldrig planera något ifall att man måste åka och jobba. Dom gångerna som man inte planerar något ifall att man blir ut ringd så blir man inte det.. Men dom gångerna som man tänker "äh, dom kommer inte ringa" och man planerar något just dom gångerna ringer telefonen. Just nu önskar jag av hela mitt hjärta att någon kunde ringa och ge mig ett lång vik. Fan vad nice det hade varit för jag vill VERKLIGEN jobba. Men jag skulle vilja ha en rad att gå på, shit vad glad jag hade blivit om jag fick det.

Nåja, nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig, fara och jobba och sen hem till martina, kolla idol och dricka ett glad vin!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan