Jag tror att jag håller på att hosta upp mina lungor

Fan vad äckligt det är med hosta och slem? seriöst, jag hostar snart upp mina lungor och för att inte tala om snor? vad är det ens med snor? jävligt onödigt att det finns.

Nåja, vad händer i helgen?
Jag ska iallafall följa Bea till ingemansland och hälsa på Jessica. Det ska bli skönt att få komma bort från piteå lite. Jag är less det här stället nu.
Till det roliga. Jag och bea ska köra två bilar dit bort IKVÄLL vid 7. Tänker ni samma som mig? mörkt, halkigt, djur, krock, sjukhus, begravning? Det är iallafall vad jag tänker.

Men om någon känner för att ringa och höra hur det går så har ni mitt nummer, dom som känner mig!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan