Ingen rast och ingen vila!

Då var det måndag och det är lika med jobb. Jag ska snart fara iväg och jobba en kort kväll med Anna. Det kan bli galet. Sen är det jobb hela veckan. jag är ledig nästa gång på söndag, tyvärr så blir det ändå inte så många timmar fast jag jobbar hela veckan för att det är bara korta kvällar men men det är lite pengar iallafall. Jag håller mig ändå så pass med jobb så att jag kan betala räkningarna och det är ju de som räknas, sen om man har råd att leva och ha ett liv är ju en helt annan 5:a.

Sen ikväll då jag kommer hem så siktar jag på en promenad. Det var ett tag sen och nu känner jag att jag måste släppa ut lite energi. Egentligen skulle jag vilja fara och springa men det vågar jag inte då jag är så jäkla förkyld. Men en promenad är bättre än ingenting!

Ne, nu måste jag fara och göra lite nytta och tjäna nå pengar!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan