I win, you lose!

Spelet kan börja. Jag har antagit en utmaning som nu i efterhand kanske är att ta vatten över huvudet. Jag ska nämnligen vara med i ett lopp där man ska skidra 40 mil under fyra dagar i ett team med hund. Därför måste jag nu börja skidra i vinter för vecka 11 så smäller det. Jag är med i schäfer teamet där fredde också är med.

Jag och fredde har även en egen liten tävling på sidan om. Vi ska träna i vinter och sen se vem som åker en viss sträcka på Grisberget fortast. Nu är det bara så att vi båda är envisa och gamla skidåkare men frågan är, vem är envisast? jag tror faktiskt att jag vinner den stiden och jag ska ge mig FAN på att vinna över han!




Tävlingen startar nu!



Pernilla och fischer





VS


Fredde och sundins




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan