Som ett barn

Efter jobbet ikväll så for jag och hämtade de nya tillskottet hos familjen Häggström/Lindgren nämligen Vimo. Jag ska vara hundvakt till imorgon eftermiddag någon gång. Men vad tror ni att han gör?
För hör här, idag tänkte jag träna han lite med att ha på sig halsband eftersom att han hatar det och att gå i koppel. Vad tror ni att han gör det första han gör i ren protest då han kommer hem till mig? jo, det ska jag berätta. Han går in i tvrummet, skiter den största högen jag har sett och sen kommer han till mig som att "Har du halsbandet på mig så skiter jag hos dig"
Sen då jag väl fått upp den där skiten som såg ut att ha kommit från en häst så PISSAR HAN PÅ EXAKT SAMMA ställe, och sen kommer han till mig.
Åter igen så går jag in på toan, suckar, hämtar papper, tar fram nytt skurvatten och tar upp det. Jag har fortfarande inte tagit av han bandet för jag tänkte vara envisare, sen då jag tittar bort i 1 minut och vänder mig om DÅ SITTER HAN OCH SKITER PÅ MIN RYAMATTA!! efter det så vann han. Jag ides inte torka nå mera...;P

Nu ligger han under mig här och sover. Inatt ska han få sova med mig i sängen så jag ska snart gå och bädda ner oss. Sen imorgon då vi vaknar så får vi se hur många nya överraskningar det finns här!;P




Det kan ju inte hjälpas, kan älska då ena örat står och inte det andra, jävla charmtroll!:D





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan