Jag vill inte fara hem!!

Det här är sista kvällen vi är i stockholm och det suger! jag vill inte hem. Jag vill inte. Kan inte den här vulkanen börja soptta lite aska så att flygen blir inställda? det enda som lockar mig hem är såklart mina vänner och familjen men fan inget annat. Då blir det att fara hem till gråa och trista piteå och inte göra ett skit. Kul! här har vi träffat helt underbara människor. Jag vill inte hem! så enkelt är det. Jag och martina har redan planerat in en till stockholmsresa så snart som möjligt. Jag tänker inte bo i piteå. Aldrig! inte när vi har varit här och haft sjukt kul. Finns inte ens chans på jorden. Jag vill inte få ett fast jobb i piteå för då är jag fast där och kommer alltid att bo där. I piteå så kan man inte vara privat. Här kan man det! Piteå är som det du inte vet om dig själv, det vet alla andra. Och så vill jag inte ha det!! men mina älskade vänner. Jag saknar så klart er!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan