Äntligen ledig!

Nu är jag ledig EN dag. En dag som verkligen känns betydelsefull och som är fruktansvärt efterlängtad! Vakansen ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon på min ENDA lediga dag och på fredag och när jag insåg att det då skulle bli 11 dagar irad och ännu en morgon att stiga halv 6 upp så sa jag stopp. Men jag ska jobba på fredag. Så i veckan är det jobb Måndag, onsdag, torsdag och fredag!:) Jag tror inte att jag hade kunnat jobba imorgon för jag har varit så virrig idag och totalt slut i huvudet! Jag har bla glömt bilnycklarna i bildörren då jag gick till jobbet, hållt på att gå till fel vårdtagare, glömt nycklar till deras dörrar osvosv listan är lång!

Nu snart ska jag dra mig till fårön för att väga mig. Sist jag vägde mig så hade jag gått ner 4 kg på en vecka. Helt otroligt dock tror jag inte att det är lika mycket nu men bara vågen visar mindre så är jag nöjd!:)





over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan