Äntligen kommer han. Min älskade john blund!

Vilken dag det har varit! Det är såna här dagar då man vill komma hem till någon som bara kan krama om en. Jag kände för det idag. En stor fet kram! jag har jobbat häcken av mig idag. Första delen på länspsyk gick svinbra och det var lugnt och stilla. Vi var ute i solen och gjorde fint där ute på framsidan. Dock kan jag dessvärre inte säga att eftermiddagen har varit lika bra. Gamlingarna tar död på mig ibland. Idag har jag haft en tant som har larmat och larmat och larmat! Och hon ville inget. Små saker som tex stänga hennes sovrumsfönster och stänga av radion så jag har sprungit till henne stup i kvarten. Plus att man har 100 andra som man ska hinna fara till. MEd andra ord blev det gode stressigt där i slutet. Nåja, det är tur att man är ung!:)

Eftersom att jag inte hade någon att komma hem till idag som kunde ge mig en kram så for jag till Södrahamn och var med anna, empa och en massa annat folk. Det var riktigt mysigt!:)

Jag hade tänkt skutta i säng nu. Jag steg ju som sagt upp halv 6 imorse och nu börjar mina ögonlock bli riktigt tunga. Sen blir det att stiga upp samma tid imorgon. Men då jobbar jag kort dag. Så det kommer bli underbart att få vara ledig från 12!:)




Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan