Tacka gud för att Wikman finns!!

haha tack vara anna så försov jag mig INTE imorse. Jag låg och snozade och sen ringde anna och jag såg på klockan vad jag trodde stog 06:17. Så jag säger till Anna, tack anna för att du ringde för annars hade jag försovit mig och jag klivr upp då utbrister anna " Men pilla klockan är kvart i 7" DÅ börjar jag rabbla upp svordomar som "helvetes, jävla fan helvete!" sen tog det inte många minuter så satt jag i bilen påväg till Öjebyn och sen när jag är där så visade sig att jag börjar halv 8! Inte okej. Nåja. Nu ska jag snart fara tillbaka och jobba fast idag ska jag till Zon. Jag ska bara sminka mig lite och sen fara för jag ids inte sitta här och vänta att klockan ska bli fyra.


Imorgon är det parteeeey, som att jag ska satsa på kypande läge hem!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan