Sliten

Shit vad trött jag blev. Jag sov lite halv dåligt inatt för jag har haft en person som har ringt i fyllan stup i kvarten och jag vill inte ha telefonen av eller på ljudlöst ifall att dom ringer efter jobb. Så hade det inte varit för jobben så hade jag sängt av den där vid 10 kanske. Nåja dagen har varit kanon. Har handlat lite käk och varit och lunchat med Anna, Öhman och nico. Vi var smakråd åt killarna och dom köpte massa fint på stan! :) sen har det stora samtalet idag handlat om sex och barn! sex är inget ovanligt som vi pratar om men just barn! jaaaa, kanske att vi har fått nico på andra tankar. Öhman hade rätt inställning, inga barn efter 25 för vi ska vara unga föräldrar, GO ÖHMAN! Nico ville vänta till 30 men vi argumenterade emot honom!:P

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Hade velat fara till Nodo men då ska ju alla jobba, suck!! när man äntligen är ledig då jobbar alla andra!:P

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan