Jag gör nytta!

Fyfan. mitt uppvaknande imorse var inte okej. Jag vaknade och kollade på klockan och den visade 8 och jag flög upp i panik och då menar jag panik. Jag hade försovit mig var min tanke! Så jag skyndade mig upp slet på mig det första jag hittade i klädväg och hann bli förbannad för att inte Martina hade väckt mig när hon kom med skrollan och jag hade inte nummret till hemtjänsten och jag förstod inte varför dom inte hade ringt och frågat vart jag var. Då slog det  mig! Jag är ledig idag.. Jag har jobbat så mycket nu så jag tror att jag ska jobba när jag är ledig. Inte bra! nåja, jag gick och la mig igen och vaknade klockan 11 av att mamma kom och plingade på så jag bjöd upp på kaffe och sen for jag förbi hos Rebbitus och hundarna fick leka av sig lite. Nu har jag precis städat klart trappuppgångarna och nu vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort. Kanske middag? nae, ingen matlust! duscha? nae, gör det sen. Jaja nu ids jag inte skriva nå mera!




Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan