Biter ihop!

Ja ni.. vad ska man säga? jag är trött, extremt trött! jag har haft riktigt mycket jobb dom senaste veckorna och det är jag så jävla glad över och just nu är det bara jobb i mitt huvud. I veckan har jag då jobbat måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och skulle vara ledig imorgon innan jag skulle jobba på tisdag och jag såg verkligen fram emot det att få vara ledig, sova, slöa och inte behöva tänka på jobb. Men då idag blev jag tillfrågad att jobba imorgon på min lediga dag. Så jag tackade ja, fast det  tog emot lite. Men nu får jag bita ihop och tänka på lönen istället och se fram emot Onsdag då jag är ledig, om jag nu är ledig det åter står att se!;P men man tackar ju ja nu till allt för man vet ju inte hur det är till veckan eller kanske till och med nästa månad. Och man ska ju faktiskt passa på att jobba medans man kan så att jag får en fet lön i april and i can´t wait!!

Nu ska jag sova så jag orkar upp 05.30 imorgon!;P

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan