Jag är helt död!

Idag har jag verkligen överträffat mig själv och allt som jag trodde att jag orkade. Jag och Martina har lagt i högsta växeln just nu och jag tror aldrig att vi har motionerat såhär mycket på en och samma dag under våra 20 respektive 21 år. Vi började med en rask promenad på 5 km imorse senare hem och ut på stan och köpa träningsbyxor plus vikter som vi ska ha runt fötterna och så gav vi oss ut på grisberget och sprang? Sen till hammenviken för ett snabbdopp och efter det hem till Martina för att träna mage och triceps. Helt otroligt! Nu jädrar ska kroppen bli lite fastare!:D

Nu blir det en dusch, ringa ett efterlängtat samtal och sen sova. Jag kan lova att jag kommer sova extremt gott inatt!;)












0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan