Tankar

Något som inte alls förvånar mig är att mina tankar höll mig vaken inatt.
Jag har nog tänkt så det räcker långt framöver. Sist jag kollade på klockan var den 03:13 och jag var vaken ett bra tag efter de, så det säger väl en del om hur jag är just nu?! gode trött!

Inatt så kom jag på mig själv av att jag tänkte fast jag inte ville och jag sa ständigt gång på gång åt mig själv "sluta tänk, sov" jag kan berätta att det hade inte någon vidare bra effekt på mig utan det var tvärt om. Ju mer jag sa det till mig själv deso mer tänke jag.
Förhoppningsvis så har jag tänkt klart för den här veckan så då borde det gå bättre att somna inatt!


Jobbet kallar 7-16.








over and out!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan