Då ingen ser på

Ojdå, hela dagen har gått och jag har inte alls gjort någon nytta idag förutom att städa lägenheten och cyklat 1 mil.

Då klockan var 3 idag och jag insåg att jag inte hade gått utanför dörren på hela dagen så tyckte jag att det var dags, så jag for förbi mamma, surrade, käkade och drack kaffe.
Sen åkte jag hem och då kom Anna förbi. Vi levde djävul här i lägenheten. Vi lyssnade på ronny och ragge och dansade omkring här. Dock gör vi bara det då ingen ser på för skulle någon se hur vi höll på då vi var själva så skulle folk undra vad som var fel på oss. Då vi hade dansat klart så drog vi iväg och solade. Som att det var skönt. Nya rör och allt.
Nu tänkte jag hoppa i sängen och se lite tv.

Imorgon blir det promenad och jobb 16-21:)







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan