Uttråkad!

igår gick jag och anna ut nyktra och det är nog blad det värsta jag har gjort än så länge. Jag har nog aldrig blivit bjuden på så mycket som då dock blev det ju att tacka nej till allt eftersom att jag inte får dricka när jag kör på modifast. Nåja! det jag ville komma fram till var fulla människor? vad fan säger jag bara! Jobbiga och typ... läskiga? om jag är så i fyllan så ska jag då aldrig mer dricka för det var fruktansvärt!:P

Idag har jag inte gjort ett skit. Bokstavligt talat! När martina slutar så kanske det blir att hyra en film och sitta och glutta på lite senare. Jag hoppas att vi gör det för jag har tråkigt! extremt tråkigt. Jag har suttit inne hela dagen för jag har inte vågat köra någonstans för jag har slut bensik i bilen och jag har ingen lust att få soppatorsk idag, jag tänkte att jag kan vänta tills imorgon med det!;P var det nå mer jag hade tänkt skriva? nae, tror inte det! så ciao så länge!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan