Ready for love!

God morgon! fan, jag som skulle ha sovit till halv 11. Jag steg upp när mitt.. ja vad ska man säga.. kanske som dom andra bloggarna när "mr X" for hem nu imorse!:P Han kom hit igår kväll och sov över. Riktigt mysigt! Anna, överlever du om jag skriver det här?!;) ne, men vi satt och surrade ett tag och sen somnade vi båda två och sen var han inte så tyst imorse när jag försökte att sova. Jag tror att han ville att jag skulle stiga upp fast han inte riktigt sa det! Gulligt!

Jag måste bara säga, Än så är det inte något mellan han och mig utan vi lär väl känna varandra och som det ser ut nu så klickar vi otroligt bra. Jag trivs i hans sällskap och det är som att vi har känt varandra hur länge som helst! Men vi är inte tillsammans utan vi får se vart det leder. Jag mår bra nu!

1 har kommenterat

Anna

JAg orkar inte att du skriver detta här jag är sååååå fucking jävla avis!! Och empa gör inte mitt liv nå lättare hahaha!

2010-04-25 14:06:51 / http://annawikman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan