Långnäs, here i come!

Då hade man satt på sig ett ansikte och klätt sig. Jag ska snart ta och bege mig mot anna och vara med henne och Empa. Jag tror att det blir en tidig kväll för mig ikväll för jag ska ju ändå jobba imorgon och mest troligt vara fyllechaffis så man måste ju vara utvilad!;)

Idga när jag var förbi farmor och farfar så tyckte dom att jag hade gått ner mycket i vikt. Kul att höra eftersom att jag inte ser det själv. Jag känner väl på lite kläder och sådär men inte mer än de så det var riktigt kul att höra faktiskt!:)

Nåja, ni får ha en trevlig fredag kväll så kanske vi hörs imorgon!:)

1 har kommenterat

Linnea

Grattis! hur mkt har du gått ner i vikt? :)

2010-04-23 18:38:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan