Horoskopen stämmer!

Nu vill jag ha lite vuxen poäng faktiskt. Nu dom senaste dagarna så har jag läst tidningen på kvällarna när jag har gått och lagt mig. Kredd till mig! dock hände det en läskig sak igår och det ska jag berätta för er. Jag gick och la mig vid 12 igår och tog med mig tidningen. Läste igenom den och kom till sist till mitt horoskop som löd så här:

Du tycks idag bli distraherad när du koncentrerar
dig på en speciell uppgift -
möjligen av en oväntad besökare vid ett olämligt tillfälle!



Nåja, jag tänkte inte så mycket mer på det utan försökte att sova vilket inte alls gick som jag ville utan jag låg där vaken i sängen och hade myror i benen. (det var min speciella uppgift att försöka sova) när klockan var 2 så ringde min telefon och där på andra sidan luren hör jag en välbekant röst som ville komma till mig. (den oväntade besökaren vid det olämpliga tillfället) Sen tänkte jag " äh, vila det får jag göra i graven" och så har jag haft mysigt främmande hela natten!;D



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan