02.45

jag har varit vaken i 20 timmar och sitter just nu i en bil påväg ner till Huddiksvall. Fredrik ska hämta en hundvalp och mamma kunde inte följa med så självklart ställer man upp. Jag förstår att ni inte är avensjuka för dem flesta av er ligger säkert i en varm och mjuk säng och är förtrollade av John Blund. Jag är avensjuk på er! Vi är snart i Skellefteå och då återstår det ju BARA 60 mil var innan vi är framme. Nu till det jävligaste, när vi har kört 70 mil och äntligen är framme då ska vi bara stanna i typ 2-3 timmar och sen ska vi hem igen. MÖRT!!

Nu ska jag slå på en film och se, fördriva lite tid;) Jag kommer nog skriva några mer inlägg.

sov gott allihopa för det kommer inte jag att göra;(

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan