Nyhet krusbär

Vilka härliga två dagar det här har varit. Man har jobbat, sovit, skitit, ätit och shoppat. Igår var det ju tjejkväll och jag drog med moderjord dit mot hennes vilja. Jag gick i täten och hon betalade, TACK mamma you know i love you. Det blev iallafall två koftor, två t-shirtar, 1 tröja, svarta legg jeans och två par öronhängen. Även idag efter jobbet blev det lite shopping, denna dag med Lollo. Två linnen, ett par skor och nylonstrumpor. Är det inte för roligt att köpa nya kläder och framför allt skor?

Pontus små syskon är här, Lina och Petter. Dom ska sova hos oss. Vi har varit bänkade framför tvn och sett idol och Just like heaven. Jag älskar romantisk komedi. Man drömmer sig bort en liten stund och blir kär i alla karaktärer.
Ne, nu har jag inte ro i kroppen att sitta här nå mer. Sängen skriker efter mig och jag tänker lyssna på den!;)
Bye bitches!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan