Kattjävlar!

JA kattjävlar! För ett par dagar sen så rev katterna ner en kruka i fönstret så den gick sönder. Synd tänkte jag men jag får köpa en ny. Inget fel med det sånt händer ju, right? Då idag får jag till stan köpte en ny kruka far hem och sätter upp den så fint i fönstret står och beundrar den ett tag och senare går jag till soffan med ett leende på läpparna och helt nöjd över den nya krukan. Efter 30 sekunder hör jag ett krasch i köket. Jag flyger upp och hoppas på att inget har gått sönder. Ja, vad möts jag av? MIN NYA FINA KRUKA ÄR I SMÅ JÄVLA MOLIKYLER! Kattjävlar säger jag bara.

Imorgon blir det mest troligt tjejfest hos Bea. Jag funderar bara på vad jag ska dricka isånnafall. Jag är så less cider. Jag funderar på att köpa sprit och dricka groggar. Sprit, juice och sockerdricka = Knull i mun!;)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan