Jobb narkoman?

Nu kom jag precis hem från ena jobbet och ska snart iväg på det andra. Först öppnade jag på lyckobacken 6.30 och slutade 14.30 och nu på en halv timma ska jag dra mig iväg till mogården och jobba 16.00 - 21.00 och sen hem och sova för att åter igen stiga upp och jobba på lyckobacken klockan 8.00-16.00. Alltså kommer jag jobba 13 timmar i dag med en timmas rast. Härliga tider! Jag hoppas att det här kommer synas på mitt konto i november;P

Brorsan och Sofie hade tänkt komma hit ikväll men då skulle ju jag jobba. Men jag sa till brorder att dom fick gärna komma när jag hade slutat så jag hoppas att dom kommer förbi. Jag saknar lillbrorsan!;/

Ne, jag ska ta och frächa till mig lite och hoppa in i lite andra kläder!

Bye bitches!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan