å py pan!

Py pan alltså! vi fick våran elräkning idag, 2157 kr normalt i en lägenhet har man typ 700 - 800 kr. Så nu har vi inte en enda lapma tänd i hela läggan. Jag ska lyda mammas smarta råd "tänd ljus istället för att ha lampor tända" klyftigt morsan!;) Så får vi slut ljus får vi väl vandra runt i mörker, för lamprna ska vara släckta!!! eller så ringer jag till Jonte så får han komma och fiffla med elmätaren?:D skämt och sido!;>

Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobba och så ska vi fara och köpa nå gardiner hit till tvrummet. Katterna har förstört som vi har och vid nuläget ser de GRÄSLIGA ut. Oacceptabelt!

jaja ids inte skriva nå mer nu!

bye bitches!;)

1 har kommenterat

ingela och Jonna

ooo ja de var en saftig räkning du...vi bor i en trea och har en elräkning på 1600kr

2009-10-15 19:20:36 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan