Vilken helg

Det har varit en händelserik helg i helgen!:) Mycket skratt och mysiga samtal.

Fredag; Jag var bjuden till Frida som hade lånat sin fasters relaxrum med jacuzzi och bastu. Det blev en riktigt trevlig, jag for till lollo där vid 11 och kollade på saw 6 med henne, petrus och Pontus.

Lördag; Jag var med Jessica och Anna även Bea en liten stund. Vi for och hälsade på på några fester och sen kom vi på den härliga ideén om att vi kan ju gå ut på Pentan, NYKTRA. Vilket vi gjorde och jag kan säga att jag har nog aldrig haft så kul på krogen som i Lördags. Sen vid halv 3 snåret så låg jag hemma i sängen.

Söndag; Jag klev upp vid halv 12 och senare vid ett for jag och hämtade upp Mormor och mamma och vi begav oss till skyltsöndag för att kolla lite. Jag hittade en klocka som jag har velat ha skit länge och nu var den lite billigare så jag slogtill direkt. Senare mot kvällen så for vi och fikade hos Frida som fyllde år och satt och pratade där ett tag och sen vid halv 10 så for jag till Anna där Jessica var och vi lejdade oss som vanligt!;P



 

 

 



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan