påväg till umeå

Sitter i bilen nu påväg ner till umeå. an så skönt att kunna ha datorn i bilen och kunna kolla film och sitta på internet. Det är perfekt om man är en sån person som jag som HATAR att åka långa sträckor i bil. Redan för 10 mil sen började mitt tjat om hur länge det är kvar. Jag tror att alla i bilen börjar bli less dom orden eftersom att dom kommer upp var 30 minut;D menmen vi är iallafall snart framme, 8,6 mil kvar var det sist jag frågade. Vi måste stanna till inne i Umeå för jag och Pontus ska gå på sys och köpa lite vin.

Pontus håller på att göra mig knäpp. Han sitter och fotar hela tiden på allt och inget. Men jag får stå ut för han har en ny kamera och han är lite kamerakåt;P

Jag ska försöka att blogga lite senare idag!:)






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan