Sing halleluja, HALLELUJA!

Fan vilken vecka. Både bra och dålig på många sätt. Min bil är klar, roland är släppt Milton har blickt tillbaka tagen!;(

Vi fick den glada nyheten igår att Roland är fri. Alla har väl läst det i tidningarna. Jag är så himla glad för allas skull och och självklart är jag grymt glad att roland får komma hem igen. Många tankar har sprungit iväg till honom men nu äntligen kan men ha glada tankar. Roland jag längtar tills jag får säga - Välkommen hem!

Fick som sagt även min bil idag. Fan pärlan går ju som på räls! Nu ska jag fixa till henne lite. Dock så måste bara tiden och pengarna fixas


Och de tråkigaste av allt. Anna-karin har tagit tillbaka milton som har bott hos oss i 3 år, snart 4. När jag fick höra det så började det att forsa tårar. Jag älskar verkligen den hunden. När jag skulle hämta min bil igår så låg han och väntade vid deras ytterdörr på oss. Men såg verkligen att han inte mådde nå bra.
För er kanske han bara är en hund. Men för oss är han en familjemedlem ha det jävligt klart för er!!



jaja, nu ska jag se hundtricket. Men som jävligt sugen på att se den filmen!^^


Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan