Bilkörning

Ojojoj, dom här två senaste dagarna har jag väl kört sisådär 30 mil om jag skulle kunna tippa. och det är ändå inga stora vänder utan mest onödig körning. Jag är så grymt less på att köra nu så jag vill spy.

Igår jag och lollo iaf i luleå. Hon skulle handla lite grejer och då såg vi jävlat det roligaste. När vi står utanför rusta så kommer en bil körandes och en hund springer och skäller för fylla muggar. Då hade tanten glömt hunden på parkeringen. Vi höll då jävlat på att vika oss i skratt.

Idag har vi varit på stan och kollat runt. Inköpningslistan blev inte alls lång. Jag kom hem med ett par solglasögon, diadem & en sommarjacka.

nu ska vi spela.



Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan