Tröttare än tröttast

Jajejapp. Bara för att jag skulle stiga upp före tuppen imorse så kunde jag inte somna förens halv fem. Är det inte typiskt?

Nåväl, jag tog mig upp iallafall och for till praktiken. Satan vad kul det var att se en operation. dock tycker jag att det är lite komiskt att jag nästan svimmar av att se en stor nål men att se ett 2 dm öppet sår går hur bra som helst. Det enda jag tyckte med operationen var att det såg så brutalt ut och det var lite små äckligt när dom tog ut höftkulan. Jag hade inte direkt någon matlust efteråt men det var otroligt kul att se.

Nu har jag tänkt dra mig mot Sikan. Jag har lovat att vara där nu i veckan eftersom att Pontus var här förra veckan. Jag får se om jag orkar skiva nå blogg senare. Det märker ni ju!;>



                                                                           Jag i operationsmössa och munskydd


Operationskläder





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan