Tråk

1. Tre namn jag lyssnar till: Pernilla, Pilla, gumman
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina naglar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Låren

4. Detta är jag rädd för: Döden

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Dusch, pussar & mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: prata franska, flyga, gå på vatten

7. Detta tycker jag om att göra: Sova, vara med Pontus, shoppa

8. Detta vill jag göra just nu: Festa

9. Bästa känslan: Kärlek, lycka

10. Värsta känslan: Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor, kärleksfull, omsorgsfull

12. Är jag kär just nu? Kär som aldrig förr

13. Jag vill gifta mig: Absolut

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig, få barn, resa

15. Min käraste ägodel: min mobil

16. Något jag vill ha i present: System kamera

17. Detta har jag på mig just nu: Svarta mjukisbyxor & en adidas kofta

18. Favoritkläder: Mjukis kläder



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan