Tack och hej

Nu har jag precis skjusat hem min kära far, hans grannar och hans kusin. Dom har varit på rajraj i stan. Ja, man måste då säga att äldre som är fulla är snäppet värre än oss unga. Dom har då inget problem med att leva om och leva jävul. dock blev jag 400 kr rikare och det var det då värt, varenda krona.

jag har även varit och fiskat idag. Det var fiskepremiär nere i den lilla pölen nedanför oss. Jag fick 3 fina rengbågslaxar och lilla mamma fick en. Kanske beror det på att det var jag som höll spött hela tiden. Jag älskar att fiska jag skulle kunna stå där hur länge som helst.

menmen nu ska jag slå på en film som jag har laddat hem och krypa ner i sängen. Sov gott vakna tort!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan