Stor fiskarN

Vilken dag det har varit och vilken underbar värme! När vi vaknade imorse så insåg vi att värmen var olidlig och att ett dopp var ett måste så vi for till hammenviken och badade i typ 2 timmar. Jag måste poingtera att det är mitt första dopp för i år och det var inget annat än svalkande och skönt. 

Jag, Lollo, Petter, Pontus och Alicia kom precis hem från en fisketur. Det fanns bra med småfisk. Alla fick vi fisk utom Pontus som vanligt aldrig får fisk medans alla andra får mängder. Han har inte fått en fisk så länge jag har känt honom och det är ju i 6 år. Han är ingen riktig fiskare min kar inte;) 

Nu måste jag hoppa i duschen för jag stinker fisk och mask!!








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan