Scary

Some scary shit is going on over here.
Två nätter i rad PRICK klockan 12 så söker telefonen av sig själv. Ni vet när man letar telefonen när den är borta så trycker man på en knapp och den börjar att ringa. Precis så är det fast ingen trycker på knappen. Jag är rädd. Jag hatar sånt här! Det påminner om för ca 4 år sen då jag var här och en av plattorna på spisen var igång och ingen hade vridit på den. 

Jag hatar allt som har med spöken och andar att göra. Jag går gåshud bara av att tänka på det. Jag och lollo satt en kväll och kollade på spök filmer på youtube och jag kunde inte sova på 4 nätter för att jag var så jävla rädd att jag skulle vakna av att någon stod i rummet eller satt vi sängen och vajade. Jag vet! jag är töntig när det gäller sånt här men 
that´s the way i´m.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan